پیش فاکتور دریافت فایل
بررسي رابطه سبكهاي رهبري ليكرت با ميزان رضايت شغلي دبيران مدارس راهنمايي دخترانه شاهد شهر تهران
5398
2,700 تومان
.zip
289 کیلوبایت
توضیحات:
منظور ومقصود نهايي از انجام پژوهش در وهله اول باز خورد به مديران مدارس مورد مطالعه ميباشد تا ضمن بازنگري درنحوه مديريت خود،از برداشتهاي ذهني نيروهاي تحت مديريت خويش در مورد نحوه مديريت خود آگاهي پيدا نمايند و موقعيت مديريت خويش را بر روي پيوستار سبك رهبري ليكرت تشخيص دهند و از طرف ديگر از موثرترين سبكهاي رهبري كه مورد نظر دبيران مدارس شاهد بوده است مطلع شوند.
هدف ديگر بازخورد به نظام آموزشي مدارس شاهد و كارشناسي ستاد شاهد ميباشد تاضمن آگاهي از نحوه مديريت مدارس شاهد بتوانند بهترين و موثرترين سبكهاي رهبري را به مديران مدارس ارائه كرده و در تنظيم كلاسهاي آموزش ضمن خدمت براي ساير مديران مورد استفاده قرار دهند.
و در نهايت ضمن بررسي تفاوت هاي شيوه رهبري و مديريت هريك از مديران،عوامل مهم ايجاد رضايت شغلي را در جامعه آماري مورد نظر ارائه دهند.
متغيرملاك: سبكهاي رهبري ليكرت شامل آمرانه/ استثماري،آمرانه/ خيرخواهانه، مشورتي و مشاركتي
متغير پيش بين : ميزان رضايت شغلي دبيران مدارس دخترانه شاهد شهر تهران در سال تحصيلي 84-83
متغيرهاي ناخواسته : سن دبيران و ميزان حقوق و ميزان تشويقات و قوانين و ضوابط و بخشنامههاي آموزش و پرورش و همكاران مدرسه و سطح تحصيلات و جنسيت
جامعه تعداد و ورش نمونه گیری
جامعه آماري اين پژوهش كليه دبيران زن شاغل در مدارس راهنمايي دخترانه شاهد شهر تهران در سال تحصيلي 84-83 ميباشند
تعداد نمونه در اين تحقيق با استفاده از جدول «تاكمن» از بين 201 نفر دبير شاغل در 11 مدرسه شاهد تعداد 133 نفرتعيين گرديد. در اين پژوهش براي تعيين نمونه از روش نمونهگيري، طبقهاي تصادفي استفاده گرديده است
1403/8/24 - فایل سال